آشنایی استفاده درمارولر خانگی

آشنایی استفاده درمارولر خانگی استفاده درمارولر بسیار راحت و آسان می باشد.

  1. قبل از استفاده از دستگاه درمارولر دکتر رولر از تمیز بودن پوست خود نسبت به کثیفی و چربی مطمئن شوید و با شوینده مناسب ، پوست خود را شستو دهید و با کرم مرطوب کننده پوست خود را نرم و مطوب کنید(مخصوصا پوست های خشک به دلیل تاثیر بیشتر درمارولر بر رئی پوست).
  2. حتما قبل وترجیحا بعد از استفاده، دکتر رولر خود را با آب داغ (جهت از بین بردن چربی های پوستی)و الکل جهت ضدعفونی، آغشته کنید.
  3. در صورت حساس بودن پوست خود نسبت به رولینگ ، می توانید پوست خود را با یخ بهداشتی یا انواع کرم بی حسی ، بی حس کنید(در صورت استفاده از کرم بی حسی به مدت۲۰-۳۰ دقیقه صبر کنید و پس از این مدت درما رولر را رول کنید)

۴ .دکتر رولر را در تمامی جهات ( بالا و پایین ، چپ و راست ، مورب ) بین ۴ تا ۵ بار (رفت و برگشتی=۱بار) جلو و عقب رول کنید .

  1. بعد از استفاده پوست خود را با پاک کننده ( face wash) بشویید
  2. در این مرحله پوست شما ۲۰۰ برابر بیشتر نسبت به زمان های معمولی قادر به جذب مواد و محصولات پوستی می باشد که باعث پیشرفت در بهبودی و ترمیم پوست تا ۱۰۰% می شود

آشنایی استفاده درمارولر خانگی چند نکته :

  • بعد از استفاده حداقل ۲۴ ساعت در صورت قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید حتما از ضدآفتاب SPF 30 استفاده کنید .
  • استفاده از کرم ها سرم های ویتامین C,D  و A و کرم های دارای کلاژن ،بعد از درمارولر پیشنهاد تمامی متخصصان پوست می باشد .
  • از استفاده لوازم آرایشی ، لوسیون برنزه کننده و مواد آرایشی را تا ۲۴ ساعت خودداری نمایید . چون این مواد فقط برای لایه سطحی پوست و آرایش و نه لایه های زیرین پوست می باشد(ترجیحا تا پایان درمان استفاده نکنید) .
  • بعد از استفاده ممکن است ناحیه درمان پوست شما قرمز شود که این امر ۱۰۰% طبیعی است و این نشان دهنده تولید مجدد کلاژن توسط پوستمان می باشد و طی ۲ الی ۱۲ ساعت کاملا محو می شود .
  • تا چند روز بعد از استفاده ، پوست خود را با کرم مرطوب کننده مرطوب نگه دارید .