آنچه درباره پروسه “میکرودرم ابریشن” باید بدانید:
لایه برداری (میکرودرم) بهترین راه برای برداشتن لایه های آسیب دیده پوست و تحریک لایه های زیرین برای بازسازی و جایگزینی است.پزشکان همواره در پی نوعی عمل لایه برداری بوده اند که بدون آسیب پوستی و بنابراین مطمئن تر بوده و برای التیام، به زمان کمتری نیاز داشته باشد.بدین دلیل بود که دستگاه ” میکرودرم ابریژن “(microdermabrasion:به معنای ساییدن ظریف پوست) در سال ۱۹۸۵ ابداع شد.

 

مزایای میکرودرم : 

قیمت میکرودرم ابریشن :میکرودرم برای درمان آسیب های ناشی از نور آفتاب، اختلالات رنگ پوست، جای آکنه و آبله مرغان، اسکارها(جای زخم ها)، و خطوط کششی حاملگی یا کم و زیاد شدن سریع وزن(stretch mark) به طور وسیعی به کار رفته است.
همانگونه بارها گفته شده ما با ارگان بسیار ظریف و حساسی بنام پوست روبروایم بنابراین میکرودرم ابریژن نیز مانند بسیاری از پروسه های زیبایی باید در چند جلسه پیاپی بین ۴ تا ۱۲ جلسه (بطور متوسط ۶ جلسه، هفته ای یک بار یا دوهفته یک بار) انجام شود تا به تدریج اثرات خود را نمایان سازد. با این روش شکل و قوام پوست بهبود یافته و لکه های پوستی محوشده یا کمرنگ تر می شوند.

 

 میکرودم ابریژن,تزریق ژل,مزایای میکرودرم

میکرودم ابریژن برای جوان ساری پوست رایج است

 

قیمت میکرودرم ابریشن :جای اسکار آکنه و آبله مرغان و نیز چین های کم عمق پوست هم تا حد قابل قبولی کاهش می یابند. میکرودرم ابریژن با تحریک ساخت و ساز پوستی محتوای الاستین و کلاژن پوست را نیز افزایش می دهد و از این طریق  به جوان سازی پوست کمک می کند. درضمن چربی پوست های چرب را کمتر و منافذ باز پوستی را کوچک ترکرده و به طور کلی ظاهر پوست شما را بهتر می کند.

 

قیمت میکرودرم ابریشن : همچنین الاستوز ناشی از نور خورشید را کاهش داده و به نرمی و لطافت پوست می افزاید(elastosis:شامل تغییراتی است که در اثر تابش طولانی نورآفتاب در پوست پدید می آید و باعث تغییراتی مانند چین و چروک می شود).انعطاف پذیری پوست بعد از میکرودرم ابریژن، همچون اسفنج خشکی که آن را خیس کنید، افزایش یافته و در نتیجه به نرمی ولطافت آن افزوده می گردد. این عمل ، پوست را پُرتر و نرم تر می کند. باید توجه داشت که تاثیر میکرودرم ابریژن مانند هر پروسه ی درمانی دیگر بهبود (و نه محو) ناموزونی های پوست است ولی جالب آنکه در همه تحقیقات و آمارگیری ها، بیماران اگر انتظاری واقع بینانه و صبورانه داشته باشند ازنتایج میکرودرم ابریژن ابراز رضایت می کنند.