لیفت سینه با نخ

معمولا زیبایی اندام برای خانم ها یکی از مسائل ودغدغه های زندگی محسوب می شود و همیشه به دنبال راهی برای رسیدن به تناسب اندام می باشد. یکی از اعضای بدن که زیبایی آن خیلی برای خانم ها مهم می باشد بافت سینه است که در برخی از خانم ها بزرگ می باشد و همین بزرگ بودن سبب افتادگی و شلی سینه ها می باشد و یا به سبب گذرعمر و پیر شدن ممکن است پوست بدن حالت جوانی و شادابی خود را از دست بدهد که این مشکل بر روی بافت سینه نیز تاثیر می گذارد و سبب افتادگی سینه ها می شود.یکی از روش ها درمان افتادگی سینهیا بالا کشیدن سینه استفاده از روش لیفت سینه می باشد. خود عمل لیفتت سینه به چند نوع انجام می شود که یکی از آنها لیفت سینه با نخ می باشد . لیفت با نخ به این صورت می باشد متخصص زیبایی ابتدا نواحی مورد نظر را علامتگذاریی می کند وبعد سوراخ های کوچکی را برروی پوست ایجاد می کند و از طریق آن نخ هایی که با بدن انسان سازگاری دارد و برای فرد مشکاتی نظیر حساسیت و عفونت را ایجاد نمی کند را در بین بافت سینه قرار می دهد و با آن کشش و لیفت سینه مورد نظر را در بافت سینه انجام می دهد . عمل لیفت سینه با نخ تحت بی حسی انجام می شود و عوارضی که معمولا جراحی سینه به همراه دارد مانند اثرات ناشی از بیهوشی که گاهی حتی سبب مرگ افراد می شود ، عفونت و خونریزی را برای فرد در پی نخواهد داشت بطور کلی عوارض لیفت سینه با نخ بسیار کمتر از روش های دیگر می باشد .معمولا در عمل لیفت سینه با نخ برش هایی ایجاد شده برای عبور نخخ ها بسیارریز می باشد و اسکار ناشی از آن ماندگار نمی باشد . معمولا لیفت با نخ جزو بهترین روش ها برای بالا کشیدن سینه می باشد که کمترین عوارض را بهه همراه خواهد داشت

لیفت سینه با نخ :در اصطلاح پزشکی به عمل لیفت و بالا بردن سینه ها  جهت درمان افتادگی سینه ها ، ماستوپکسی گفته می شود . از عوامل افتادگی سینه ها میتوان به بالا رفتن سن و یا شیر دادن کودک اشاره نمود که در این حالات سینه ها به مرور زمان شل میشوند و سفتی و فرم طبیعی خود را نیز از دست  می دهند . به طور کلی امروزه لیف سینه یا ماستوپکسی یک روش مفید و موثر می باشد جهت بالا بردن و فرم دادن به سینه ها که مورد استفاده قرار میگیرد .

ماستوپکسی  یا لیفت سینه در میان زنانی که دچار بیماری سرطان سینه می باشند بسیار مهم و حیاتی تلقی میشود . به طور مثال حدود ۱۱ درصد از زنان ایرانی دچار شایع ترین سرطان یعنی سرطان سینه میباشند . این بیماران برای روند بهبودی و درمان  مجبور هستند با انجام عمل ماستکتومی یا برداشتن سینه با این بیماری شایع مقابله کنند . تحقیقات پزشکی در این زمینه نشان می دهد که زنان مبتلا به سرطان سینه  پس از عمل ماستکتومی ، روحیه خود را نیز به شدت از دست می دهند و باعث کم شدن اعتماد به نفسشان می شود . در نتیجه درصد موفقیت و بهبودی پس از انجام دادن عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی بالا رفته و به طور کامل  میتوانندد بر بیماری سرطان خود غلبه کنند و به علاوه باعث زیبایی ظاهری این بیماران خواهد شد  .

لیفت سینه با نخ -کاندید های مناسب برای عمل لیفت سینه :

عمل لیفت سینه برای افرادی مناسب است که به دلیل بالا رفتن سن ، پوست آنها کشیده شده و در نهایت حجم سینه ی آنها کاهش پیدا کرده است . اشخاصی که برای انجام دادن عمل لیفت سینه اقدام میکنند نباید سابقه ابتلا به بیماری های خطرناک در آنها وجود نداشته باشد و از نظر جسمانی دارای سلامت کامل باشند . نکته مهم دیگر اینکه در جراحی لیفت سینه شخص باید از نتیجه عمل بالا کشیدن سینه انتظارات واقع بینانه ای داشته باشد و متناسب با وضعیت خود از نتیجه عمل توقع داشته باشد .

لیفت سینه با نخ – مراحل انجام جراحی لیفت سینه :

روش جراحی لیفت سینه به تعداد برش ها و اندازه ی برش ها بستگی دارد و براساس فرم و شکل سینه و میزان شل شدگی سینه تغییر می کند . برش های لازم برای انجام لیفت سینه تقریبا در حدود ۳ برش می باشد . اولین برش در نواحی دور تا دور سر ( نوک ) سینه ایجاد می شود ، دومین برش از قسمت نوک سینه تا نواحی پایین سینه زده می شود و آخرین برش نیز در قسمت پایین سینه ایجاد می گردد . برش های ایجاد شده بر روی سینه و نوع آن ها نشان دهنده ی این است که کدام ناحیه از پوست برداشته خواهد شد و همچنین این که قسمت سر سینه به چه حالتی جا به جا می شود . به منظور انتخاب تکنیک های لازم برای جراحی لیفت سینه موارد زیر مورد توجه قرار می گیرند :

  • اندازه و شکل پستان ها
  • اندازه و همچنین موقعیت ارنول افراد
  • میزان افتاده و آویزان شدن پستان ها
  • کیفیت پوست و به علاوه الاستینه ی آن و میزان پوست اضافی موجود