جراحی بینی قیمت:رینوپلاستی چیست ؟

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی در لغت از دو کلمه “رینو” و “پلاستی” تشکیل شده است. رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن است.
این جراحی قدمت تاریخی زیادی دارد. در حدود ۲۰۰۰ سال قبل افراد زیادی در هندوستان محکوم به مجازات قطع بینی می شدند. در آن زمان برای اصلاح این مشکل از صمغ و موم استفاده می کردند. در آغاز قرن ۱۹ یک افسر بریتانیائی این روش را از هندیان آموخت و برای بهبود سربازان آسیب دیده در جنگ استفاده کرد!!

قدمت رینوپلاستی مدرن به ۵۰ تا ۶۰ سال قبل و بعد از جنگ جهانی دوم بر می گردد. در ایران از دهه ۴۰ شمسی اقدام به جراحی زیبایی بینی شد. بعد از انقلاب اولین گروهی که اقدام به جراحی بینی کردند متخصصین گوش وحلق وبینی بودند. البته در حال حاضر تعداد متقاضیان عمل زیبایی در ایران روز به روز افزایش یافته که متاسفانه حتی در سطح جهانی نیز رکورد شکن است.

جراحی بینی قیمت – بهترین نتایج در جراحی بینی یا رینوپلاستی با استفاده از تکنیک های محافظه کارانه که ظاهر طبیعی و معمولی بینی را حفظ میکنند به دست می آید، بنابراین بیماران محترم بایستی از جراحی های به اصطلاح فانتزی پرهیز کنند.
– یک نکته مهم کیفیت و ضخامت پوست و زوایای بینی میباشد که با استفاده از عکس های رنگی استاندارد و یک شکل قبل از عمل و تکرار سریالی آنها پس از عمل وضعیت پوست و زوایای بینی مشخص میشود.
جراحی بینی قیمت – بیماران به موضوع تنفس بعد از عمل جراحی بینی نیز بایستی بسیار اهمیت بدهند. اگر بینی بیمار خیلی باریک شود تنفس از بین میرود. بعضی اوقات بیماران محترم از جراح میخواهند که به اصطلاح اقدام به عروسکی کردن بینی کنند در حالی که به این نکته توجه ندارند که با این کار منطقه دریچه یا همان محل عبور هوا از بین میرود و بیمار دچار گرفتگی شدید بینی میشود.
جراحی بینی قیمت – همچنین رسیدن به یک حالت مستحکم وغیر فرورفته برای وضعیت نیمرخ یک هدف زیبایی شناختی مهم در رینوپلاستی (جراحی بینی) است .
– تغییرات جزئی پس از عمل بینی ممکن است ماه ها به طول بینجامد. پوست بسیار ضخیم وغنی از غدد سباسه و بافت زیر جلدی از نظر نتیجه عمل بینی در بدترین وضعیت قرار دارد. پوست ایده آل، بین پوست ضخیم و نازک میباشد. پس بیماران دارای پوست ضخیم باید صبر کنند تا پوست به سر جای خود برگردد.
عمل جراحی بینی به دو شکل باز وبسته انجام میشود و انجام عمل به هر روشی که پزشک تشخیص دهد بلامانع است.

جراحی بینی قیمتاطلاعات بیشتر در مورد آناتومی بینی، موارد ضرورت و منع انجام عمل بینی، شرح عمل و همچنین عوارض جراحی بینی را در منوی جراحی بینیببینید.