خرید نخ لیفت : قیمت نخ لیفت و هر آنچه باید بدانید

لیفت صورت با نخ چگونه انجام میشود . نتایج و آثار آن چیست و چقدر هزینه دارد

لیفت صورت با نخ لیفت

انسان ها و به ویژه زنان در هر سنی خواهان زیبایی هستند . صورت ٬ عضوی است که میتواند زیبایی را به تصویر بکشد ٬ زیبایی و جوانی با گذر عمر به مرور کمرنگ میشود و چین وچروک های پیری به سراغ انسان می آید … روش های مختلفی برای جلوگیری از پیری وجود دارد که هر کدام میتواند برای مدتی ٬ جوانی شما راچشم انداز نگاه دیگران کند … یکی از روش های مدرن برای زیبایی و جوان شدن ٬ لیفت صورت با نخ است.
در این روش به صورت کلی ٬ قسمت های افتاده پوست به آرامی بالا کشیده میشود تا جوانی و شادابی پوست٬ مثل روزهای اول برای شما خودنمایی کند … در لیفتت صورت با نخ جوانسازی ٬ زیبایی و جوانی پوست با ظرافت خاصی انجام میشود تا نشاط و جوانی صورت غیرطبیعی جلوه نکند
در این مقاله به صورت کامل در مورد لیفت صورت با نخ صحبت میکنیم ٬٬ تا شما بتوانید با آگاهی برای جوانسازی پوست صورت خود تصمیم بگیرید …

لیفت صورت با نخ (8)

لیفت صورت با نخ (10)

خرید نخ لیفت : لیفت صورت با نخ لیفت چیست ؟
لطفا این باور که زیبا شدن مجدد نیاز به جراحی دارد را از ذهن تان خارج کنید . لیفت صورت با نخ زیبایی فوق العاده ای برای شما به همراه دارد بدون جراحی – بدونن بستری شدن در بیمارستان – بدون بیهوشی و … شما در این روش حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر میرسید ٬ با چشم انداز کاملا طبیعی …
لیفت صورت با نخ شاید یکی از سریع ترین روش های زیبا سازی باشد چرا که در کمتر از ۵۰ دقیقه و با بی حسی موضعی – بدون بستری شدن و به اصطلاح سرپاییی انجام میشود .
پس از لیفت صورت با نخ ٬ کمتر از ۴۸ ساعت فرد میتواند فعالیت های روزمره خود را بدون هیچ دغدغه و نگرانی انجام دهد . معمولا ۲ هفته نیاز است تا تمام بافت هایی نرم بهبود پیدا کنند و هیچ آثاری روی صورت شما باقی نگذارند .
اگر تصمیم بگیرید که زیبا شوید ٬٬ معجزه ی لیفت میتواند خیلی سریع شما را با زیبایی پیوند بزند .

لیفت صورت با نخ (11)

لیفت صورت با نخ (13)

خرید نخ لیفت : از چه سنی میتوان لیفت صورت با نخ انجام داد؟
برای نتیجه گرفتن مطلوب و ۱۰۰ درصدی پیشنهاد میشود افراد در سنین بالای ۴۰ سال از این تکنیک برای زیبایی استفاده کنند . نگران سن خود نباشید ٬ اگر شرایطط جسمانی شما نرمال باشد میتوانید در سنین بالای ۶۰ سال هم با این روش زیبایی را دوباره احساس کنید .
چه ناحیه هایی از صورت امکان لیفت وجود دارد؟
کل صورت میتواند با تکنیک لیفت جوانسازی شود ٬ اگر دقیق تر بگوییم :بخش ابروها – گونه ها – پیشانی – قسمت فک – گردن و … را میتوانید خیلی ساده اما با کمکک یک پزشک متخصص جوانسازی کنید .

مراحل انجام لیفت صورت با نخ
به صورت کلی لیفت صورت با نخ ۵ مرحله را شامل می شود : که شامل :۱- وارد کردن ۲– استقرار ۳ – مهار ۴- تعلیق ۵ – تثبیت است .به صورت مختصر برای آشناییی ما با این مراحل توضیحاتی را عرض میکنیم .
به تصویر توجه کنید لطفا :

لیفت صورت با انواع نخ

با یک برش کاملا کوچک در بخش تمپورال سر ٬ نخ های مخصوص اصطلاحا کاشته می شود( قرار داده می شود) . این بخش دقیقا در بین موهای جلوی گوش است. نباید نگران نخ ها باشید چرا که جنس آنها از پلی پروپیلن است و سازگاری خاصی با بدن دارند – از این نخ ها سال ها است در جراحی های بزرگ مثل قلب استفاده می شود.
جنس نخ ها به گونه است که هم عمل لیفتینگ ( بالا کشیدن ) انجام میشود و هم اثر بازسازی و نوسازی …

آیا نخ ها در این تکنیک ثابت هستند ؟
به دو دسته کلی میتوان تقسیم کرد : الف – قابل جذب / ب – غیر قابل جذب
تجربه نشان داده است نخ های قابل جذب حدود ۱۵ ماه در محل خود باقی می مانند ٬ اما به خاطر خارهای روی نخ و واکنش فیبروزی که ایجاد میشود ٬ اثر بالابرنده آنهاا بیشتر از حد معمول است ٬ حتی ممکن است اثر بالابرنده آنها تا ۵ سال حفظ شود .

لیفت صورت با نخ (18)

لیفت صورت با نخ (19)

خرید نخ لیفت : جنس نخ های لیفت صورت
نخ سیلوئت کلاسیک : ساختار جالب این نخ پزشکان را به استفاده از آن تشویق میکند .در این نخ تکنولوژی خود محکم شونده ای به کار رفته است / این ویژگی به ثابتت نگه داشتن پوست بسیار کمک میکند

نخ Tightening Thread:

این نخ پروتئینی بوده و ضخامت آن از مو کمتر است .
لیفت صورت با این نخ ها موجب تحریک کلاژن سازی و به مرور زمان باعث جوانی پوست میشوند

نخ Lifting Threads :

لیفت صورت با این نخ ها میتوان خیلی سریع بعد از نخ گذاری نتایج را مشاهده کرد . اثرگذاری سریعی دارد

لیفت صورت با نخ (15)
خرید نخ لیفت : نخ امبدینگ چیست ؟
آیا میدانید نخ های امبدینگ قابلیت جذب دارند ؟ این نخ ها بسیار ایمن بوده و جای نگرانی ندارد. در پروژه های لیفت نخ های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد . مثلا ٬٬ لیفتینگ صورت بیشتر از ۵۰ نخ در سایزهای مختلف استفاده میشود. معمولا از نخ های امبدینگ برای لیفت ٬ پستان ها – شکم – و مخصوصا صورت استفاده میشود . پزشکان معتقدند لیفت صورت با نخ امبدینگ فوق العاده است و میتواند یک معجزه ی زیبایی برای فرد ایجاد کند

انواع مختلفی از نخ ها در این روش ( امبدینگ – لیفت صورت و بدن ) استفاده میشود مانند :
نخ های تک رشته ای که خیلی اثر لیفت ندارند و زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرند . که به اختصارPDO خوانده میشود .
PDO-COG یکی از نخ هایی که ٬ کلاژن سازی را تحریک میکند – ساختار این نخ تک رشته ای بوده و روی آن معمولا خارهای بسیار کوچک و ظریفی وجود دارد – امکانن قلاب شدن به پوست صورت را دارند و لیفت صورت سریع تر انجام میشود.

Polyglycolide /PGA

با التهابی که ایجاد میکنند به کلاژن سازی بیشتر کمک میکنند / معمولا پزشکان حدس میزنند این نخ ها ۱۰ -۱۵ درصد بیشتر از سایر نخ ها کلاژن تولید میکنند٬ یکی از مفید ترین نخ ها هستند . ساختار چند رشته ای دارند و به لیفت سریع صورت کمک میکنند / این نخ ها همراه خود گلیکولیک اسید دارند که التهابی ایجاد میکند که در نهایت به تولید بیشتر کلاژن ختم میشود.

Hurricane
از این نخ به صورت مارپیچ در بافت استفاده میشود – طول بیشتری از آن برای لیفت استفاده میشود و باعث تحریک کلاژن سازی در پوست میشوند . معمولا برای لیفت ازز نخ کاگ در کنار این نخ ستفاده میشود.

لیفت صورت با نخ (9)

لیفت صورت با نخ (12)

خرید نخ لیفت : بیهوشی و بستری در لیفت صورت با نخ چگونه است ؟
در این روش نیاز به بستری نیست و فرد میتواند با استراحت چند ساعته به منزل برگردد. بیهوشی عمومی اصلا مورد استقبال پزشکان نیست و در یک بیهوشی موضعیی در کمتر از یک ساعت عمل لیفت با نخ انجام میشود .

آیا کیفیت نخ های لیفت تایید شده است ؟
پزشکان متخصص قطعا از نخ های تایید شده در لیفت صورت با نخ استفاده میکنند. یکی از مراکزی که تایید آن نشانه ی کیفیت نخ ها است موسسه اف دی ای آمریکاا است (این حروف اختصار کلمات سازمان جهانی دارو و غذای امریکا است )

بعد از لیفت صورت با نخ چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
کمی تورم و کبودی بعد از لیفت وجود دارد که معمولا ۲-۳ روزه از بین میرود – بی حسی موضوعی ممکن است تا چند روز در صورت شما وجود داشته باشد – نباید بهه هیچ عنوان صورت را ماساژ دهید یا با حرکت شدید دست بکشید .
با داروهای ضد درد که پزشک تجویز میکند میتوانید از دردهای ابتدایی بعد از لیفت خلاصی پیداکنید.
آیا تغییرات پس از لیفت صورت با نخ ملموس است ؟ بله – خودتان و اطرافیان احساس میکنند ۱۰ سال جوان شده اید. لیفت به شما کمک میکند ٬ چین و چروک هایی صورت را از بین ببرید – خطوط خنده را زیباتر کنید ( اصلاح افتادگی خطوط خنده ) – بالا کشیدن ابرو – رفع افتادگی پلک – گونه ها بالا کشیده شود – افتادگی زیر چانه را برطرف میکند – مشکلات فک را برطرف میکند و …

لیفت صورت با نخ بعد

لیفت صورت با نخ قبل

نخ PDO چیست
یک نوع الیاف کاملا طبیعی است که از چند رشته بهم پیچیده شده تشکیل شده است . جالب است بدانید این الیاف بعد از مدتی که در بدن باشد ٬ اصطلاحا در بدنن حل میشود – تجزیه میشود. سال ها است این الیاف در جراحی ها مورد استفاده قرار میگیرد .
همان طور که میدانید پروتئین مسئول استحکام و ثبات پوست کلاژن میباشد
وقتی نخ PDO درلیفت صورت استفاده میشود ٬ باعث تحریک کلاژن سازی میشود
که در نهایت میتوانیم شاهد جوان شدن مجدد پوست باشیم .
موارد درمان توسط روش لیفت صورت با نخ :

۱ – جوانسازی کامل پوست با تحریک کلاژن سازی

۲ – چروک ها را میتواند کم عمق کند

۳ – پوست یک رنگ تر میشود

۴ – حجم دهی پوست در نقاطی که لازم باشد

۵ – لیفتینگ پوست و …
لیفت صورت با نخ PDO بسیار سریع و در یک جلسه انجام میگردد
بدون عوارض و حساسیت است و نیاز به بیهوشی و جراحی ندارد

لیفت صورت با نخ سیلوئت
لیفت صورت با نخ به دلیل تهاجم بسیار کم آن مورد استقبال قرار گرفته است . منظور از تهاجم کم :: برای کشیدن پوست و از بین بردن چین و چروک و مشکلات پوستی صورت نیازی به جراحی نیست . مخروط های قابل جذب نخ لیفت کشش فوق العاده ای برای پوست ایجاد میکند که این ویژگی به جوانسازی مجدد کمک میکند. فاسیای عضلات تمپورال محلی است که نخ سیلوئت به آن متصل میشود

خرید نخ لیفت : مزایای استفاده از نخ سیلوئت در لیفت صورت
روش کم تهاجم
نخ فیکس شده و در صورت جا به جا نمی شود .
نخ ها بی ضرر است
نخ ها جذب نشده و در نتیجه آثار طولانی تر است .
محل اسکار چون در بین موها قرار دارد دیده نمیشود و به طبیعی جلوه دادن لیفت صورت کمک میکند
۴۵۵ دقیقه و با یک بی حسی موضعی میتوانید لیفتینگ صورت انجام دهید .

لیفت صورت با نخ (4)

لیفت صورت با نخ (5)

خرید نخ لیفت : به صورت کلی میتوان لیفت صورت با نخ را اینطور خلاصه کرد …
۱ – روش های مختلفی دارد – بر اساس نیاز فرد مورد استفاده قرار میگیرد.
۲ – مناسب برای جوان سازی پوست بدون جراحی و عوارض
۳ – مناسب برای سنین ۴۰ سال به بالا
۴ – مناسب برای از بین بردن چین و چروک های سطحی
۵۵ – اصلاح افتادگی ها – گونه ها – ابرو – خطوط خنده و …

قیمت لیفت صورت با نخ چقدر است .

معمولا قیمت دقیق بعد از ویزیت و خواسته های فرد مشخص میشود . اما به طور میانگین هزینه ای که بابت ۱۰ سال جوانی توسط روش لیفت صورت با نخ میپردازید بین ۱ تا ۵ میلیون تومان است .