درمارولر :از بین بردن جای جوش

چگونه با استفاده از درمارولر از شر جای جوش خلاص شوید؟

امروزه درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک از بهترین روش ها برای درمان آکنه اسکار (جای جوش) است. میکرونیدلینگ نسبت به دیگر روش های درمانی مطمئن تر و با عوارض کمتر و از نظر هزینه ارزان تر است. بعد از شروع درمان و گذشتن چند هفته از دوره درمانی شما نتایج اولیه بهبود را مشاهده می کنید.

drroller-01

چگونه زخم و جای باقی مانده از آکنه از بین می رود؟

امروزه جوش صورت و باقی ماندن جای جوش بر روی بدن معضل بسیاری از افراد است. حتی برخی از متخصصین پوست با درمان و از بین بردن جای جوش مشکل دارند. جوش معمولا در دوران نوجوانی به وجود می آید. تقریبا ۸۰ درصد نوجوانان و جوانان با این مشکل روبرو هستند.

چند نوع جوش وجود دارد که هر کدام به نوعی به لایه درونی پوست نفوذ کرده و به آن آسیب می رسانند. آسیب رسیدن به لایه درونی و بیرونی پوست باعث باقی ماندن جای جوش  روی پوست می شود. روش های بسیار زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد. بعضی از این روش ها جای جوش را کاملا از بین نمی برد و بعضی دیگر بسیار گران و هزینه بر است. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر جای جوش را برطرف می کند و از بین میبرد به همین دلیل است که بین همه بسیار محبوب شده است.

میکرونیدلینگ در مقایسه با دیگر روش های قدیمی درمانی بسیار ارزان تر و راحت تر و بدون دردتر است. به همین دلیل امروزه میکرونیدلینگ انتخاب بسیاری از افراد شده است.

درمارولر چگونه جای جوش را از بین می برد؟

اگر برای درمان و بهبود به کلینیک متخصص مراجعه کرده اید و میکرونیدلینگ روی پوست شما انجام شده است بلافاصله بعد از اتمام کار می توانید به خانه برگردید. قبل از شروع درمان و استفاده از درمارولر نقطه مورد نظر باید به وسیله کرم بی حسی، بی حس شود. این کار ممکن است ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. بعد از بی حسی درمارولر را ۱۵ بار به صورت افقی و عمودی و چرخشی روی پوست قسمت تحت درمان کشیده می شود.

بعد از اتمام استفاده از درمارولر قسمت مورد نظر کمی قرمز و ملتهب می شود. ممکن است استفاده از درمارولر ۱۵ دقیقه تا ۲ ساعت طول بکشد. برای گرفتن نتیجه بهتر باید حتما دوره درمانی خود را کامل کنید. هر دوره درمانی ممکن است ۶ هفته یا بیشتر طول بکشد. این زمان به نوع پوست و نوع عارضه و شدت آن بستگی دارد. تولید کلاژن برای مدت زمان طولانی باعث بهبود و درمان عارضه و مشکل پوستی می شود. برای درمان جای جوش های کم و محدود به ۳ یا ۴ دوره درمانی احتیاج است تا بهبودی پدیدار شود.

بعد از اتمام استفاده از درمارولر زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید، به مکان های خیلی خشک نروید و سیگار نکشید زیرا ممکن است پوست حساسیت نشان داده و در روند درمان اخلال ایجاد شود. بعد از میکرونیدلینگ می توانید به محل کار خود بازگشته و به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازید.

مراقبت های پس از استفاده از درمارولر در خانه چیست؟

بعد از استفاده از درمارولر و بازگشت به خانه شما می توانید از سرم ها و کرم های مکمل و درمانی استفاده کنید. کرم ها و سرم های ضد جوش بسیاری وجود دارد که استفاده از آن ها بی تاثیر نیست. شما می توانید از درمارولر با سایز سوزن ۰.۱۵ میلی متری در خانه استفاده کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر استفاده از سرم های مکمل همزمان با درمارولر موثر است. شما می توانید از درمارولر در خانه استفاده کنید. بعد از هز بار استفاده از درمارولر آن را با آب داغ بشویید و بگذارید خشک شود.

آیا واقعا درمارولر در درمان جای جوش موثر است؟

درمارولینگ تراپی یا درمان با میکرونیدلینگ یک راه نوین و ارزان و راحت برای درمان و از بین بردن جای جوش است. میکرونیدلینگ بسیار موثر و ایمن است زیرا با نفوذ به لایه بیرونی و درونی پوست باعث تولید طبیعی کلاژن    می شود. امروزه برای جوان سازی پوست، روشن سازی پوست و درمان انواع اسکار از میکرونیدلینگ و درمارولر استفاده می شود.

میکرونیدلینگ بدون آسیب رساندن به پوست و تنها با ایجاد سوراخ های بسیار ریز در لایه بیرونی پوست یا اپیدرم باعث تولید کلاژن می شود. با تولید طبیعی کلاژن عارضه و مشکل پوستی درمان می یابد. بدون عوارض بودن و ایمن بودن میکرونیدلینگ باعث شده است امروزه این روش درمانی انتخاب بسیاری از متخصصین و مراجعه کنندگان آن ها باشد.

شما بعد از گذشت چند جلسه از شروع درمان به نتایج دلخواه خود دست خواهید یافت و این نتایج دائمی و همیشگی خواهد بود. البته طول دوره درمانی و رسیدن به نتیجه دلخواه بستگی به نوع عارضه پوستی و شدت آن دارد. اگر شما می خواهید جای جوش های خود را درمان کنید میکرونیدلینگ و درمارولر بهترین انتخاب است.

شما می توانید از درمارولر در کلینیک متخصص یا در خانه استفاده کنید. استفاده از سرم های درمانی مکمل در درمان  بسیار موثر بوده و روند بهبود را تسریع می بخشد.