خرید اینترنتی درمارولر :   میکرونیدلینگ و لیزرIMG_5312

خرید اینترنتی درمارولر :  امروزه روش های درمانی بسیار زیادی برای درمان آسیب ها و عارضه های پوستی استفاده می شود. عارضه هایی مثل جای جوش، جای زخم، ترک های پوست براثر زایمان یا افزایش و کاهش وزن، چین و چروک پوست و ریزش مو. یکی از روش های درمان این عارضه های پوستی لیزر است. لیزر برای از بین بردن جای جوش و جای زخم و دیگر عارضه های پوستی و زیبایی استفاده می شود. گاهی اوقات ممکن است بعد از چند دوره استفاده از لیزر هیچ تغییری در پوست ایجاد نشود و نتیجه دلخواه رخ ندهد. لیزر نسبت به میکرونیدلینگ گران تر و دردناک تر است. در میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر لایه درونی پوست تحریک شده و به صورت طبیعی شروع به کلاژن سازی می کند و در نتیجه باعث بهبود و درمان ضایعه پوستی می شود. اما در لیزر در اصل تلنگری به سلول‌ها زده می شود تا آن‌ها را وادار به کلاژن‌سازی کند. در استفاده از این روش علاوه بر پرداخت هزینه خود عمل، باید طی این دوره از درمان‌های اضافی مانند استفاده از انواع کرم‌ها هم کمک گرفت. در میکرونیدلینگ تا ۲۴ ساعت باید از حمام رفتن خودداری شود اما بعد از لیزر تا ۴۸ ساعت شاید هم بیشتر نباید آب به پوست بخورد. در میکرونیدلینگ قرمزی و التهاب پوست جزئی بوده و بعد از چند ساعت ازبین میرود، اما بعد از لیزر قرمزی و التهاب پوست شدید بوده و تا ۴۸ ساعت بعد اثر آن باقی می ماند و باید از انواع کرم ها استفاده کرد.

خرید اینترنتی درمارولر :  میکرونیدلینگ و مزوتراپی

مزوتراپی عبارت است از وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن‌هایی بسیار ریز به داخل پوست. این مواد می‌توانند شامل انواع ویتامین، دارو یا فاکتورهای رشد باشند. مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی برای درمان آسیب های پوستی و زیبایی است. مزوتراپی روشی غیر دائمی است ینی هرچند وقت یکبار باید دوباره انجام شود. به دلیل تزریق با سوزن‌های ریز دستی یا با دستگاه مزوگان، مزوتراپی کمی هم دردناک است. ضمن اینکه تکرار درمان می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد. معمولا پس از تزریق  کمی تورم در ناحیه تزریق و اطراف آن اتفاق می‌افتد. ممکن است در تزریق اطراف چشم ها برای از بین بردن تیرگی و پف چشم ها، کبودی نیز اتفاق بیوفتد. علاوه بر اینها امکان دارد بیمار به مواد تزریقی آلرژی داشته باشد و دچار واکنش‌های آلرژیک شود. میزان پاسخگویی و عوارض مزوتراپی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و قابل‌تشخیص هم نیست. مثلا ممکن‌است درمان لک‌ها با مزوتراپی برای یک بیمار خوب و موثر باشد و برای بیمار دیگری نه. مزوتراپی در واقع یک تکنیک و روش استفاده از داروست که برای درمان موضعی ابداع شده و برای درمان بیماری‌های عمومی و کل بدن به کار نمی‌رود.

میکرونیدلینگ روشی غیر جراحی و کلاژن سازی طبیعی برای درمان و از بین بردن ضایعه های پوستی است. در میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر سوراخ های ریزی بر روی پوست ایجاد می شود که همین امر باعث کلاژن سازی و ترمیم بافت پوست به صورت طبیعی می باشد. این روش کاملا بدون عوارض و با حداقل درد می باشد. بعد از استفاده از درمارولر هیچ اثری روی پوست باقی نمی ماند و شما به راحتی می توانید به محل کار خود برگردید و فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. شما حتی می توانید از این روش در خانه استفاده کنید.

در میکرونیدلینگ با درمارولر هیچ آسیب جدی به پوست شما وارد نمی شود. این روش کاملا بدون عوارض جانبی می باشد. در روش میکرونیدلینگ برخلاف اکثر روشهای درمانی اپیدرم پوست تنها بازسازی و ترمیم شده و به هیچ وجه تخریب نمی شود. میکرونیدلینگ نسبت به سایر روش های درمانی مقرون به صرفه تر می باشد.

امروزه بسیاری از متخصصین در کلینیک های خود از این روش استفاده می کنند. با درمارولر پوست به صورت کاملا طبیعی تحریک شده و شروع به ترمیم بافت پوست و قسمت آسیب دیده می کند. سوزن های درمارولر به پوست اجازه می دهند تا شروع به کلاژن سازی و تولید بافتهای سلولی جدید کند. در این روش بعد از گذراندن دوره درمانی خود، پوست شما شاداب و جوان می شود و مشکل پوست شما از بین می رود. امروزه میکرونیدلینگ با استفاده ازدرمارولر دکتر رولر بهترین و موثرترین روش درمان پوست می باشد.