کوکتل مزوتراپی لاغری توسکانی آنتی سلولیت Anticellulite

قیمت کوکتل مزوتراپی : آنتی سلولیت کوکتل نیز مانند اسلیمینگ کوکتل ، یک محلول ضد سلولیت و در جهت تغییر شکل ونیم رخ بدن در ویال های ۱۰  ml      تهیه شده است. این کوکتل نیز مانند اسلیمینگ کوکتل دارای آرتی شوک و کافئین می باشد. آرتی شوک  موجب تسهیل دفع چربی ها از طریق ادرار می شود و کافئین با تحریک آدیپوسیتها به آزاد سازی چربی به داخل جریان کمک کرده واز طرفی با افزایش دادن غلظت داخل سلولی  Cyclic AMP     ، موجب تحریک متابولیسم چربی در بافتها می شود. بر همین اساس در مزوتراپی بعنوان یک داروی لیپولیتیک شناخته شده و در اغلب درمانهای سلولیت و چاقی های موضعی حضور پر رنگی دارد.
تفاوت انتی سلولیت کوکتل با اسلیمینگ کوکتل در داشتن فسفاتیدیل کولین ( ppc     ) به عنوان یک آنتی اکسیدان  و داکسی کلات به عنوان یک سورفکتانت قوی است. از طرفی از نظر داشتن این مواد به  لوکالایزد کوکتل شبیه می باشد.
در مزوتراپی از فسفاتیدیل کولین به منظور درمان لیپودیستروفی موضعی، رفع سلولیت و نیز برطرف کردن چربی های موضعی باقیمانده بعد از لیپوساکشن استفاده می شود.
  فسفاتیدیل کولین Ppc      که در بدن به طور طبیعی ساخته می شود با خاصیت دترژنتی و امولسیفیه کنندگی خود، چربی را به مولکولی محلول درآب تبدیل می کند به طوریکه چربی به مواد بسیار ریز تبدیل شده، وارد جریان خون می شود و سپس با القاء یک واکنش آنزیمی، چربی ریز شده را به مونوگلیسیریدهایی با سایز بسیار کوچک ( nano-sized     ) تبدیل می‏کند. این مونوگلسیریدها به کبد رفته و ضمن اثر محافظتی بر روی کبد به علت دارا بودن گروه کولین، بتدریج طی روند بتااکسیداسیون، متابولیزه می شوند.
شایان ذکر است تلفیق این درمان با رژیم غذایی و ورزش اثر مضاعفی در نتایج درمان دارد.
قیمت کوکتل مزوتراپی : داکسی کلات سورفکتانتی قوی است که با اتصال به غشاء دو لایه فسفولیپیدها و تغییر شکل آرایش آنها، به سرعت باعث تغییر در کشش سطحی غشاء لیپیدها شده و ضمن ایجاد منافذ در غشاء سلول چربی ( poring     ) منجر به اتصال فسفولیپیدها از بخش لیپوفیل به همدیگر و قرارگرفتن بخش هیدروفیل آنها در محیط می شود و بدین ترتیب یک امولسیون چربی در آب ایجاد می کند.
بر پایه همین اثر منحصر بفرد داکسی کلات، این دارو در مزوتراپی به منظور درمان سلولیت و کاهش چربی های انباشته شده موضعی استفاده می شود. یادآوری اینکه، چون داکسی کلات باعث افزایش ورود فسفاتیدیل کولین به آدیپوسیتها می شود، لذا این دارو معمولاً در کوکتل های مزوتراپی به همراه فسفاتیدیل کولین تولید ومصرف می شود.
قیمت کوکتل مزوتراپی : **با توجه به مواد موجود در این کوکتل و موارد یاد شده در بالا می توان نتیجه گفت که این کوکتل برای درمان سلولیت های اسفنجی، لیپولیز و در نهایت  Body Contouring      بسیار کاربردی است.
پروتکل:
جلسه اول
یک جلسه هفتگی برای ۳-۴ هفته
یک جلسه هر ۱۵ روز برای ۲ ماه
یک جلسه ترمیم و نگهداری برای ۱-۲ ماه
قیمت ۸۵ هزار تومان