لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

همان طور که در دو مقاله قبلی  لاغری شکم و مزوتراپی چیست ؟  توضیح دادیم مزوتراپی یکی از روش های خوب لاغری موضعی است که در صورت انتخاب داروی مناسب ، تکمیل دوره درمان و در کنار رژیم لاغری درست و ورزش به خوبی به لاغری موضعی مخصوصا لاغری شکم و لاغری پهلو ها کمک می کند . در این مقاله کمیی بیشتر در مورد لاغری شکم با مزوتراپی صحبت خواهیم کرد .

مزوتراپی لاغری

مزوتراپی شکم یک روش ایمن و بی خطر جهت آب کردن چربی های شکم توسط تزریق موضعی مواد چربی سوز است که چربی ها و سلولیت را از بین خواهد برد . معمولا شکم ، پهلوها ، ساق و بازوها نواحی هدف اصلی در لاغری موضعی با مزوتراپی اند . داروی تزریقی مزوتراپی به دو شکل وجود دارد . دسته اول کوکتل هایی آماده ای هستند که حاوی چندین ماده موثر ( داروه ، عصاره گیاهان و عناصر هومئوپاتیک ) به صورت همزمان اند و در صورت تزریق صحیح در نقاط درست بسیار موثر اند .. دسته دوم چندین ترکیب مختلف به صورت مجزا هستند که بر حسب صلاحدید پزشک با هم ترکیب می شوند و اثر خود را ایفا خواهند نمود . در صورت تکمیل روند درمان که چندین جلسه طول خواهد کشید فرد در کنار رژیم لاغری سریع به نتایج خوبی از نظر فرم دهی ، چربی سوزی و در مان سلولیت بر حسب استراتژی اتخاذ شدهه توسط پزشک خواهد رسید .

لاغری با مزوتراپی مزوتراپی سلولیت

> برنامه بدنسازی <

مزوتراپی حجم چربی های زائد را کاهش می دهد .همچنین جریان لنفاتیک را تسهیل می کند ، جریان خون را بهبود می بخشد و اتصالات بافت همبندی و چربی را تخریب می کند( که تشکیل دهنده نمای سلولیت است ) که در مقالهدرمان سلولیت با مزوتراپی به صورت کامل توضیح داده شده است .

تعداد جلسات مورد نیاز در مزوتراپی لاغری

برای رسیدن به نتیجه دلخواه و لاغری سریع ، لازم است درمان خود را حسب صلاحدید پزشک ادامه دهید  . برخی بیماران حتی پس از اولین جلسه نتایج را مشاهده می کنند و برخی دیگر نیاز به جلسات بیشتری برای مشاهده نتایج خواهند داشت . به مرور زمان و همزمان با ادامه جلسات ، دوستان و آشنایان بیمار معمولا ازز پیشرفت وضعیت ظاهری بیمار سخن خواهند گفت . در بسیاری از موارد مزوتراپی همراه با میکرونیدلینگ انجام می شود که تاثیر آن را دو چندان می کند . میکرونیدلینگ را نیز در مقاله میکرونیدلینگ چیست توضیح داده ایم .

لاغری با مزوتراپی: عوارض لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

مانند همه تزریق های دیگر ، درد و سیاهی موضع از عوارض مزوتراپی است که بسیار نادر بوده و پس از چندین جلسه بهبود می یابد .

می توان پس از مزوتراپی لاغری کم کارهای روزمره را انجام داد ؟

بله ، مزوتراپی حدودا نیم ساعت به طول می انجامد و نیاز به هیچ گونه آمادگی خاص ندارد و پس از آن نیز فرد قادر به انجام کارهای خود خواهد بود .

نتایج مزوتراپی شکم چقدر ماندگار است ؟

در صورت رعایت رژیم غذایی صحیح و ورزش ، نتایج مزوتراپی دائمی خواهد بود .

لاغری با مزوتراپی : مزوتراپی لاغری بهتر است یا لیپوساکشن ؟

مزوتراپی اساسا با لیپوساکشن متفاوت است . در لیپوماتیک فرد نیاز به آماده سازی پیش از عمل داشته و نیاز به بیهوشی یا حداقل بی حسی در حین عمل خواهد داشت و پس از عمل نیز احتیاج به چند روز استراحت و رعایت نکات بسیاری دارد . ولی مزوتراپی بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ کدام از این کارها نخواهد داشت و فردد می تواند هفته ای یک بار انجام دهد . تفاوت مزوتراپی با لیپوساکشن نیز در این است که در مزوتراپی سلول های چربی تخریب نمی شوند تنها چربی موجود در آن ها از بین می رود . حال آنکه در لیپوساکشن ، سلول های چربی نیز تخریب می شوند . به عبارت دیگر اگر فرد رژیم غذایی خود را رعایت نکند و دچار بازگشت چربی ها شود در فردی که مزوتراپی انجام داده دوباره همان نواحی پر می شود حال آنکه در لیپوساکشن نواحی دیگر نظیر گلو ، بازو و .. درگیر خواهند شد .

لاغری با مزوتراپی :مزوتراپی لاغری در چه کسانی موثر است ؟

کلیه افرادیکه بین ۱۸ تا ۷۰ سال سن دارند می توانند از نتایج مزوتراپی بهره ببرند .